Serwis

Awarie działania usługi i problemy z jej odbiorem można zglaszać:

1) Telefonicznie u serwisantów pod numerami tel. 500-287-090. Serwisanci odbierają telefony w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-20:00 oraz soboty nie-świąteczne od 10:00 do 15:00.

2) Telefonicznie zostawiając wiadomość na automacie zgłoszeniowym pod numerami tel. 500-287-090

3) Sms-em pod numerem telefonu 500-287-090

4) Osobiście w naszym BOK przy ul. Żeromskiego 14/1 w Helu, w godzinach pracy biura.

W sytuacji gdy serwisant nie może odebrać telefonu, polecamy nagrać wiadomość na automacie zgłoszeniowym do którego są państwo automatycznie przekierowywani. Nagrana wiadomość jest zapisywana w naszym wewnętrznym systemie serwisowym którzy przeglądają wszyscy technicy.

Awarie z winy abonenta i na odcinku od skrzynki dystrybucyjnej do mieszkania klienta:uszkodzone kable, uszkodzone wtyki, awarie po stronie switcha, routera, komputera

klienta usuwamy w godzinach 10:00 – 18:00 od poniedziałku do soboty.

Awarie po stronie szkieletu sieci usuwamy całą dobę 7 dni w tygodniu.

Inne zgłoszenia można składać dodatkowo w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.

 

Zalecenia testowania prędkości:

  • W celu przetestowania poprawności działania łącza polecamy serwis http://www.speedtest.net
  • Wykonany test przedstawia orientacyjne parametry przyłącza do sieci Internet. Z uwagi na wysoką przepustowość w taryfie FULL-SPEED oraz FULL-SPEED+, wiele serwerów pomiaru przepustowości w Internecie może nie być w stanie zagwarantować odpowiedniej przepustowości dla testu, przez co wyniki mogą niepotrzebnie wprowadzać użytkownika w błąd sugerując awarię łącza.

Aby pomiar prędkości był miarodajny powinien zostać wykonany z zachowaniem poniższych wskazówek:

  • Podłącz komputer kablem do internetu, jeśli to możliwe z pominięciem urządzenia pośredniczącego np. routera, switcha
  • Użyj szybkiego i sprawnego komputera, jeśli komputer jest „zamulony” wynik nie będzie imponujący
  • Upewnij się, że w momencie wykonywania testu prędkości żadna inna aplikacja nie wykorzystuje połączenia internetowego np. programy do ściągania plików, aktualizacje programu antywirusowego
  • Upewnij się, że inni użytkownicy nie korzystają z internetu np. poprzez tablet, telefon, telewizor
  • Jeśli wynik nie jest satysfakcjonujący spróbuj jeszcze raz na innej przeglądarce
  • Wykonaj kilka testów na różnych serwerach

Wyniki pomiarów wykonywanych zgodnie ze wskazówkami nie powinny znacząco odbiegać od przepustowości wykupionego abonamentu.